Segítség
regisztráció menete |
vásárlás menete | bankkártyás fizetés menete | gyakran ismételet kérdések |
vásárlás feltételei
- A menüben válassza ki a regisztráció menüpontot!
- Töltse ki az űrlapot, majd kattintson a "regisztráció" feliratú gombra!
- Ha minden mezőt helyesen kitöltött, következő oldalon már be is van jelentkezve.
- Jelentkezzen be!
- A megvásárolni kívánt tételnél kattintson a "berak a kosárba" hivatkozásra!
- Kattintson baloldalon a fizetés menüpontra
- Ellenőrizze le a kosara tartalmát, majd válaszoljon a fizetéssel és kézbesítéssel kapcsolatos kérdésekre!
- Jelezze, hogy a rendelés feltételeit elfogadja, majd erősítse meg vásárlási szándékát.
- A vásárlás 5. pontja után ön által, vagy automatikusan megnyílik a bank fizető oldala. (új ablakban)
- Ellenőrizze a bolt nevét és a vásárlás összegét!
- Adja meg kártya adatait!
- Erősítse meg az adatok helyességét!
- Miután elolvasta a bank válaszát, zárja be azt ablakot és olvassa el a mi oldalunkon megjelent választ is! Ha minden sikerült, itt láthatja a rendelése azonosító számát, és a vásárlás sikerességének visszaigazolását.
technikai kérdések
1. Hogyan tudom magam regisztrálni?
A baloldali menü utolsó ablakában válassza ki a
regisztráció menüpontot! Töltse ki az ürlapot, majd küldje el! Ezt követően a rendszer automatikusan be is lépteti önt.
3. Hogyan tudom engedélyezni a sütiket?
Ez egy tőlünk független, kliens oldali kérdés. Ha egyedül nem tudja elvégezni a beállítást, kérjen segítséget a rendszergazdájától.
4. Betettem a tételeket a kosárba, hogyan tudom befejezni a vásárlást?
A bal oldali menüben válassza a
fizetés menüpontot! Első lépésben a fizetési módot tudja kiválasztani. Ezt követően a posta csomag egyéb paramétereit állíthatja be, amennyiben szükséges. Végül jelezze, hogy elfogadta a vásárlás feltételeit, és erősítse meg vételi szándékát!
6. Túl sok/kevés tétel jelenik meg egy oldalon, lehet ezen változtatni?
Igen, a baloldali menüben a katalógus ablak alján lehet beállítani, hány tétel jelenjen meg egy oldalon.
7. A tételekről készült fotókat lehet nagyítani?
Igen, részletes nézetben a képre kattintva a kép eredeti méretében új ablakban jelenik meg.
8. Biztonságos a bankkártyás fizetés?
Igen. Közvetlenül a banknak fizet, titkosított csatornán keresztül. Mi soha nem kerülünk kapcsolatba az ön kártya adataival. A biztonság érdekében a következőket érdemes ellenőrizni a bank oldalán:
- A címe így kezdődik: https://www.otpbankdirekt.hu/ (utána természetesen még egy csomó más adat áll)
- A titkosított kapcsolathoz tartozó tanusítvány hitelességét.
- A bolt nevét.
- A vásárlás összegét.
egyéb kérdések
9. Miért van szükség a regisztrációra?
Ez egy bevált módszer az internetes kereskedelemben arra, hogy a felhasználók kényelmesen azonosíthassák magukat és kényelmi szolgáltatásokat vegyenek igénybe. Ilyenek pl:
- Nem kell minden rendeléskor újra begépelnie a címét.
- Lehetősége van az utolsó bejelentkezése óta felkerült tételek között böngészni. Vagyis egy testreszabott újdonság rovatot kap.
10. Miért jó, ha a weben keresztül rendelek?
- Személyes átvétel esetén:
- Biztosan nem vásárolja meg más a kiválasztott tételeit.
- Előre össze lesz készítve a csomagja, nem kell megvárnia, amíg minden tételt egyesével megkeresünk. Így a lehető leggyorsabban szolgáljuk ki önt.
- Nem kell megjegyeznie semmilyen adatot(szerző, cím, tételszám, stb), név alapján ki tudjuk szolgálni önt.
- Postázás esetén:
- Biztosan nem vásárloja meg más a kiválasztott tételeit.
- Előre megtudja postaköltséget.
- Részletesen beállíthatja a kézbesítés extra opcióit, így minden költséget előre tud tervezni.
- Minden "rendszeren kívüli" rendelés nehezíti számunkra a gyors és pontos adminisztrációt. Szeretnénk önt a lehető leghamarabb és legprecízebben kiszolgálni.
- A fenti okból, telefonon vagy e-mailben nem tudunk rendelést elfogadni.
11. Tényleg jól hangzik, hogy félreteszik nekem a választott tételeket, de vásárlás előtt szeretném élőben is megtekinteni. Mi van ha mégse kérem? Nem fölösleges előre megrendelnem?
Nem. Személyes átvétel esetén a rendelés nem jelent vételi kötelezettséget. Ön nem kockáztat semmit sem, kizárólag az előző válaszban leírt ide vonatkozó előnyöket élvezi.
12. Meddig teszik félre a tételeimet?
10 napig. Ha véletlenül mégsem sikerül 10 napon belül érte jönnie vagy kifizetnie, de érdekli az tétel, jelezze e-mailben.
13. Mennyibe kerül a postaköltség?
A postaköltséget a program automatikusan számítja, így még a rendelés befejezése előtt tájékozódhat minden költségről. A postadíjon felül csomagolási díjat nem számítunk fel.
14. Mely országokból tudok rendelni? Van-e valamilyen megkötés a külföldre való postázásnál?
Az egész világra postázunk. Utánvét külföldre nem lehetséges, ezt leszámítva semmi különbség nincs a belföldi kézbesítéshez képest.
15. Hogyan tudok fizetni a postával küldött csomagért?
16. Mely országokból lehet nemzetközi postautalvánnyal fizetni?
- AUSTRIA
- BELGIUM
- CANADA
- CROATIA
- CZECH REPUBLIC
- DENMARK
- FRANCE
- GERMANY
- GREECE
- ITALY
- JAPAN
- LITHUANIA
- LUXEMBOURG
- PORTUGAL
- ROMANIA
- SERBIA AND MONTENEGRO
- SLOVAKIA
- SPAIN
- SWITZERLAND
- TURKEY
/A lista kizárólag a Magyar Postán múlik, nem rajtunk./
17. X napja várom a megrendelt csomagot. Elküldték már?
A rendeléseit, csomagjai állapotát a
rendeléseim menüpontban tudja megtekinteni. Az ajánlott küldeményeket a feladástól számított 2 hét után tudjuk kerestetni a postán.
18. Nem tudom sikerült-e rendelnem. Most mitévő legyek?
Korábbi rendeléseit megtekintheti a
rendeléseim menüpont alatt.
19. Láttam egy könyvet a weblapon, de az üzletben nem találtam a polcon. Lehetséges ez?
Igen. Nincs minden tétel kint a polcon. Természetesen kérésre bármelyik tételt szivesen megmutatjuk. Arra azonban technikai okokból nincs mód, hogy egy témakörből az összes anyagot bemutasssuk konkrét szempontok hiányában.
20. Hogy működik az előjegyzés rovat?
Ez a funkció csak bejelentkezés után érhető el. Könyvekre, térképekre és metszetekre vállalunk előjegyzést. Válassza ki az
előjegyzés menüpontot! Töltse ki a szerző, cím, kiadási év mezőket majd küldje el az adatokat. A cím megadása kötelező, ha a többit nem tudja (pl évszám), ne töltse ki! Amennyiben a tétel kapható lesz, elektronikus levélben kap értesítést róla. Az értesítés után az előjegyzést automatikusan töröljük.
21. Mire nem használható az előjegyzés funkció?
Nem jelent foglalást az adott tételre. Csupán tájékoztat, figyelmeztet, ha az kapható üzletünkben.
További kérdése van?